Lukijat

tiistai 1. maaliskuuta 2011

Kommenttien valvonta + Seikkailu edessä + mun maskotit esittelyssä

MOIPS !!

Olen ottanut käyttöön kommttien valvonnan, eli ette nää kommentteja vasta sitten, kun olen hyväksynyt ne. Joten se on hyvä siinäkin mielessä, että ette näe omia ja muitten vastauksia esim. kilpailuissa.
Eli älkää ihmetelkö...

Meitä odottaa hirmuinen seikkailu... Kohta lähdetään Kitkeriöön... Max tarkkailee vieläkin kaukoputkella, mutta pitää hanskoja kädessä, ettei kävisi uudelleen niin. Maxin tassu on jo parantumaisillaan, eli hyvä juttu. Siitä voimme päätellä, että Kitkeriö kutsuu. Ihanaa !!!! Huomenna on KARNEVAALIT !!! :D :D :D :D :D :D :D :D 
Ois kiva, jos nähttäis huomenna karnevaaleissa.
Nyt kerron sitten niistä mun maskoteista. Ekaks Tipitapin väri on TÄMÄ ja Super bollyn väri on TÄMÄ 
Huomaatte varmaan, että se väri on vähän erin näköinen, siis te vanhat lukijat. Täällä ei ollu samanlaisia värejä niin kuin Blogaajassa on.
 Nyt vähän haastattelen niitä veitikoita:

TIPITAPI:
MIkä olet rodultasi ??
 Oon rodultani näkymätön wooby, eli ette nää mua ! !
Tyttö vai poika ??
NO poika !!!
Ikä ??
JOku kaks

SUPER BOLLY:
Mikä olet rodultasi ??
 Pinkki bolly
Tyttö vai poika ??
tyttö
Ikä ??
Nyt oon 3
OKEI !!
Tässä vielä kuva Super bollysta, koska Tipitapiahan te ette nääkkään. ;)

       Toi kuva on sitten mun piirtämä.

HUH, HUH !! Tulipas piiiiiiiitkä postaus. Heippa tältä päivältä !!!
MOikka munkin puolesta Ja mun !!!!!!

- Suklaahippu, Super bolly ja Tipitapi eli Tipsu  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti