Lukijat

keskiviikko 2. maaliskuuta 2011

Karnevaali on Panfussa ! ! ! ! ! !

Moikka !!

Tunnistitteko jo kuka oon ?? No oon Tipsu eli Tipitapi. Mua kutsutaan yleensäkkin Tipsuksi, joten voitte alkaa kutsuu mua Tipsuksi...
Karnevaali on tullu Panfuun ! ! !
Vähän kivaa. Tänä aamuna minä, Suklaahippu ja Super bolly mentiin kerään karkkia, mutta ne ei ollu siellä vielä, mutta heti, kun Suklahippu tuli koulusta kotiin me ei voitu mennä kolmestaan, koska sillä oli kaveri mukana.. No minä ja Super bolly mentiin sitten kahestaan sinne. Mutta me oltiin syöty niin paljon karkkia, että meijän hampaisiin alko sattuun, joten mentiin sitten tri Fielgoodin luo ja se sanoi ettei me saada syödä enää karkkia tänään. 
No ei voi mitään. Suklaahippu oli sen kaverin kanssa ja me tultiin sittten hampaat kipeinä kotiin.
No nähään Panfussa moikka...
Ai niin, ettehän te nää mua no heippa muuten vaan ! ! ! !
- Tipsu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti