Lukijat

perjantai 18. helmikuuta 2011

Soque piristyy tempuista !!!

 MOI !!!!

Soque on alkanut parantua pikku hiljaa. Tänään oli ainakin mulla viimeinen päivä, kun piti ilahduttaa Soqueta. Oli ihana katsoa, kun pikkuinen pomppasi sairaala sängystä ja lähti juoksemaan kovaa vauhtia.Arvatkaapa mikä Soqueta piristi tänään ennen kuin menin parantelemaan sitä ??? Ella oli soitellut pari puhelua ja järkäännyt Soquelle sen kavereita käymään tervehtimässä. Kaikki Soquen kamut olivat tulleet tekemään sirkus temppuja. Muistattehan varmaan Panfun Pokopet sirkuksen.
 - Suklaahippu

2 kommenttia:

  1. Hei ahkera panda blogari.
    Olisikko munkin lukija kitos.
    ;) Olen sinunkin ;D

    VastaaPoista
  2. MOi saafa panda !!!!!

    Toki olen sun lukija !!!!! Sun blogi on kiva ja sit on hauska lukea...
    On kiva että luet mun blogia...
    voisitko osallistua kaikkiin mun blogin kyselyihin ja kilpailuihin ???

    - Suklaahippu

    VastaaPoista